Сұрақтар мен жауаптар

CreditPlus деген не?

CreditPlus — қарапайым онлайн-микрокредит беру сервисі, ол қаржылық мәселелерді үйден немесе жұмыстан шықпай шешуге көмектеседі.

Біздің міндетіміз - біздің клиенттерімізге тәулік бойы қарапайым және жылдам қаржылық қолдау көрсету болып табылады.

CreditPlus сауда маркасы "Микрофинансовая организация "Kredit Seven Kazakhstan (Кредит Севен Казахстан)" ЖШС компаниясымен тіркелген.
Компания туралы толық ақпаратты сайттың басты бетінде Біз туралы бөлімінен алуға болады.

МИКРОКРЕДИТ РЕСІМДЕУ

Қалай микрокредит алуға болады?

Жаңа клиенттер үшін CreditPlus-те онлайн-микрокредит алуды ресімдеу үш қадамнан тұрады:

1. Кредит калькуляторы арқылы микрокредит мерзімі мен сомасын таңдап, «Ақша алу» батырмасын басыңыз.

2. Тіркеліп, шағын сауалнаманы толтырыңыз, біз сізге ақша жібере алуымыз үшін төлем ақпаратын көрсетіңіз. Ол үшін ҚР кез келген банкінің банк картасының IBAN шотындағы 20-таңбалы нөміріңізді қосыңыз. Бұл кезең тапсырыс беру кезінде өте маңызды және сіздің төлқұжат деректеріңізді алған алаяқтар емес, сіздің микрокредит алғыңыз келетінінің кепілі болып табылады.

3. Тапсырыс бойынша шешімді күтіңіз, содан кейін шарттың жеке бөлігіне SMS-код арқылы қол қойып, өз IBAN шотыңызға ақша алыңыз.

Біздің сервисті бұрын пайдаланған, тіркелген клиенттерге жеке бөлмеде қажетті сома мен микрокредит мерзімін таңдау жеткілікті болады. Барлық ақша алу процесі 2 минуттан аспайды.

Бірінші микрокредитті ресімдеу уақыты 7-15 минут арасында түрленеді.

Микрокредитті қайдан алуға болады?

CreditPlus-те микрокредитті Қазақстанның кез келген елді мекенінен үйден шықпай-ақ алуға болады. Тек жеке куәлік, қолданыстағы телефон нөмірі, интернетке қолжетімділік және ҚР кез келген банкінің банк картасының IBAN шотының 20-таңбалы нөмірі қажет.

Микрокредит алу үшін қарыз алушыға қойылатын талаптар?

• ҚР азаматтығы.
• Жасы 19-дан 65-ке дейін.
• Қолданыстағы мобильді нөмірінің болуы.
• Жеке куәлігінің болуы.
• ҚР кез келген банкінің банк картасының IBAN шотының 20-таңбалы нөмірінің болуы.

Микрокредитті қандай мерзімге ресімдеуге болады?

Сіз микрокредит мерзімін 30 күнге дейін ұзарту мүмкіндігімен ала аласыз. Ұзарту шарттарымен Қалай ұзартуға болады бөлімінде танысуға болады?

IBAN шоты деген не?

IBAN шоты - біз ақша қаражатын аударатын жиырма таңбадан тұратын шот
IBAN нысаны: KZCC БББХ ХХХХ ХХХХ ХХХХ
Оны:
• банкоматтарда (мұндай қызметті «Қазақстан Халық банкі» және басқа екінші деңгейдегі банктер ұсынады;
• интернет-банкингте алуға болады.

IBAN-ды банктердің мобильді қосымшаларында қалай табуға болады?

Kaspi.kz

Halyk Bank

Альфа Банк

Қандай сомаға онлайн-микрокредит алуға болады?

CreditPlus-тің қарапайым онлайн-микрокредит беру сервисінде Сіз 130 000 теңгеге дейінгі сомаға микрокредит ала аласыз.

Мен банк деректемелерімді дұрыс көрсетпедім

Бұл жағдайда, Сіз бізге чат немесе [email protected] жазып, немесе +77007771707 нөміріне қоңырау шалып, дұрыс деректемелеріңізді көрсете аласыз. Біз Сіздің мәселеңізді барынша жылдам шешеміз.

Егер алдыңғы микрокредит әлі өтелмеген болса, жаңа микрокредит алуға бола ма?

Мұндай мүмкіндік жоқ. Сіздің CreditPlus-те бір ғана қолданыстағы микрокредитіңіз болуы керек.

Қолданыстағы микрокредитті өтегеннен кейін, жаңа микрокредитке қашан өтінім ресімдеуге болады?

CreditPlus-те қолданыстағы кредитті өтегеннен кейін Сіз бірден жаңа тапсырыс ресімдей аласыз.

Қате шығады, тапсырысты қалай беруге болады?

Мүмкін Сізге бұрын бас тартылған болар, бір айдан кейін тапсырыс беріп көруіңізді өтінеміз.

ТАПСЫРЫС БОЙЫНША СҰРАҚТАР

Тапсырыс бойынша шешімді қалай білуге болады?

Микрокредит бойынша шешімді жүйе бірнеше минут ішінде автоматты түрде қабылдайды. Сіз көрсеткен байланыс нөмірі бойынша SMS арқылы нәтиже аласыз. Сондай-ақ, тапсырыс мәртебесін жеке бөлмеде көруге болады.

Кейбір жағдайларда тапсырысты қарау мерзімі ұзағырақ созылуы мүмкін. Біз осы уақыттың 15 минуттан аспауы үшін барынша күш саламыз.

Жұмыстан тыс уақытта тапсырыстар қалай қаралады?

Біз микрокредит алуға тапсырыстарлы тәулік бойы, демалыссыз қарастырамыз. Сондықтан сізге қажет болған кезде бізге хабарласыңыз. Біз сіздерге көмек көрсетуге дайынбыз!

Онлайн-микрокредит алу мүмкіндігін қалай арттыруға болады?

Микрокредитке тапсырыстың барлық жолдарын мұқият толтырыңыз. Төлқұжат деректерінің дұрыстығын тексеріңіз (тегі, аты, әкесінің аты, туған күні және жеке куәліктің берілген күні сияқты параметрлер орындарымен шатастырылмаған ба), ЖСН, байланыс телефондары және т. б. Егер сізде сұрақтар туындаса, бізге [email protected] поштасына жазыңыз немесе байланыстар бөлімінде көрсетілген кез келген телефон нөміріне қоңырау шалыңыз.
Сауалнаманы толтыру кезінде тек шынайы ақпаратты көрсетіңіз. Толық емес немесе жалған деректер сіздің тапсырысыңыз бойынша шешім қабылдауға теріс әсер етуі мүмкін.
Сіздің интернеттегі деректеріңізді өзгертетін немесе жасыратын технологияларды немесе бағдарламалық жасақтаманы (мысалы, IP-мекенжайы) пайдаланбауға тырысыңыз.
Сізде жиырма таңбалы IBAN шоты бар екеніне көз жеткізіңіз, оны банкоматтардан (мұндай қызметті «Қазақстан Халық банкі» және басқа екінші деңгейдегі банктер ұсынады), интернет-банкингте білуге болады. Өзіңіздің алғашқы қарызыңызды өтегеннен кейін, Сіз болашақта кез келген күні және тәуліктің кез келген уақытында жеке бөлмеңізде ҚР кез келген банкінің банк картасын қосып, ақша ала аласыз.
Үлкен сомаға және тиімді шарттармен кредит алу үшін оң кредиттік тарихты қалыптастырыңыз.
Егер сіз бас тартылған болса, Бірінші Кредиттік Бюроға (БКБ) хабарласыңыз. Бәлкім сіздің жабық кредиттеріңіз бар, бірақ олар туралы ақпарат кредиттік бюрода жаңартылмаған болар.

Тапсырыстан қалай бас тартуға болады?

Тапсырысты болдырмау үшін Сіз бізге чатқа немесе [email protected] жазып, немесе +77007771707 нөміріне қоңырау шала аласыз.

МИКРОКРЕДИТТІ ӨТЕУ

Микрокредитті қалай өтеуге болады?

CreditPlus-те микрокредитті төлеудің немесе есептелген пайыздарды төлеудің бірнеше әдісі бар.

1. Жеке бөлмеңізде кез келген Қазақстандық банктің картасы арқылы. Қосымша комиссиясыз төлем, қаражат онлайн аударылады. Біз ең жылдам және қарапайым төлем әдісін ұсынамыз.

2. Сіздің қалаңыздағы кез келген QIWI терминалы арқылы.
1.11.2018 бастап QIWI терминалдары арқылы төлем тәртібі өзгерді.
Қаражатты аудару кезінде Сіздің төлеміңіздің 2 пайызына дейінгі мөлшерде комиссия болуы мүмкін.
Назар аударыңыз! Провайдер қарызды өтеу бойынша қызмет көрсеткені үшін комиссия алуға құқылы.

3. Қазақстанның кез келген банкінің кассасында банктік аударым жасау.
Біздің деректемелеріміз:
Төлемнің мақсаты - №- қарызды өтеуге, ЖСН---
"Микрофинансовая организация "Kredit Seven Kazakhstan (Кредит Севен Казахстан)" ЖШС
Пошталық мекенжайы: Қазақстан, Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Даңғылы ЖІБЕК ЖОЛЫ, үй 135, пошталық индексі 050000
БСН 200340016315
Шот нөмірі KZ656018771000914121 «Қазақстан Халық банкі» АҚ-да БСК HSBKKZKX, КБе 15, КНП 421
* Назар аударыңыз: банктер қосымша комиссия ала алады, ал төлем біздің шотқа бірнеше күн ішінде түсуі мүмкін. Шарттың талаптарына сәйкес біздің шотқа ақша қаражатын аудару күні төлем күні болып есептеледі.

Банктердің мобильді қосымшаларында микрокредиттерді қалай өтеуге болады?

Halyk Bank

Микрокредитті мерзімінен бұрын өтеуге болады ма?

Иә, CreditPlus-те микрокредитті кез келген күні мерзімінен бұрын өтеуге болады. Микрокредитті қаншалықты ерте қайтарсаңыз, микрокредит қаражатын пайдалану уақыты үшін соғұрлым аз төлейсіз. Пайыздар тек қана сіз нақты микрокредит алған күндер үшін есептеледі.

Қазіргі уақытта төлеуге қажетті соманы жеке кабинетіңізде немесе CreditPlus қолдау қызметінен біле аласыз (+77007771707 нөміріне қоңырау шалыңыз).

Микрокредиттің бір бөлігін қалай өтеуге болады?

Біздің клиенттеріміз кредитті толық немесе ішінара өтей алады.

Назар аударыңыз: егер сізде мерзімі өткен берешек болмаса, микрокредит мерзімін ұзартпай ішінара төлеу қол жетімді. Микрокредиттің бір бөлігін өтеу үшін QIWI терминалын немесе Қазақстан банкінің кез келген кассасын пайдаланыңыз.

Микрокредитті ішінара өтеу жағдайлары қандай?

Егер сізде мерзімі өткен берешек болмаса, микрокредитті ұзартпай ішінара төлеу қол жетімді. Ішінара өтеу кезінде бірінші кезекте пайыздар өтеледі. Қалған сома микрокредит денесін өтеуге бағытталады.

Ішінара өтеуден кейін қандай сомаға пайыздар есептелетін болады?

Ішінара өтелгеннен кейін пайыздар тек микрокредиттердің қалдығына қосылады.

Микрокредит төлемеудің салдары қандай?

Біз микрокредитті ресімдеу кезінде сіз қабылдайтын шарттың талаптарын сақтауға кеңес береміз. Оның талаптарын бұзу жағымсыз қаржылық салдарға әкелуі және сіздің кредиттік тарихыңызды нашарлатуы мүмкін.

Компания клиенттердің кредиттері туралы ақпаратты Бірінші Кредиттік Бюроға (БКБ) береді. Мерзімі өткен берешек туралы деректер сіздің кредиттік рейтингіңізді нашарлатады және банктер мен басқа да қаржы компанияларында кредит алуға қолжетімділікті болдырмайды.

Жабылған берешек немесе берешектің жоқтығы туралы ақпаратты қайдан алуға болады?

Жабылған берешек немесе берешектің жоқтығы туралы анықтаманы сіз кредитті өтегеннен кейін бірден біздің кеңседен мына мекенжай бойынша ала аласыз: Қазақстан Республикасы, Алматы қ., Алмалы ауданы, Жібек Жолы 135, «Жібек Жолы» БО, 1 блок, 8 қабат, 1082 бөлме.

МИКРОКРЕДИТТІ ҰЗАРТУ

Онлайн-микрокредитті қалай ұзартуға болады?

Микрокредитті ұзарту үшін сізге микрокредит қаражатын пайдаланатын кезең үшін есептелген пайыздардың сомасын төлеу жеткілікті. Егер сіз ағымдағы кезеңге есептелген пайыздардан асатын соманы төлесеңіз, қаражаттың бір бөлігі микрокредит денесін өтеуге бағытталады.

Пайыздарды төлегеннен кейін, шарт талаптарына сәйкес, микрокредит автоматты түрде ұзартылатын болады.

Назар аударыңыз

1. Ұзарту мерзімі микрокредиттің бастапқы мерзімі сияқты. Жаңа мерзім нақты есептелген пайыздарды, айыппұлдарды және өсімпұлдарды төлегеннен кейін келесі күннен басталады. Толық төлем үшін сома болған кезде, сіз өз бетіңізше өтеу күнін таңдай аласыз және кредитті мерзімінен бұрын жаба аласыз.
2. Ұзарту қызметі елеулі кезеңге мерзімін өткізіп алған клиенттер үшін қол жетімді емес. Компания клиентке шарт талаптарына сәйкес микрокредитті ұзартудан бас тарту құқығын өзіне қалдырады.
3. Ұзарту үшін қажетті соманы жеке кабинетте немесе «қалай өтеуге болады» бөлімінде көрсетілген басқа тәсілмен төлеуге болады.

Микрокредитті қандай мерзімге ұзартуға болады?

Ұзарту мерзімі микрокредиттің бастапқы мерзімінде сияқты. Назар аударыңыз: микрокредитті кез келген күні қосымша комиссиясыз мерзімінен бұрын толық немесе ішінара өтеуге болады.

Ұзартылғаннан кейін пайыздық мөлшерлеме мөлшері қандай болады?

Егер сіз 7-10 күнге 0,01% мөлшерлемемен микрокредит алсаңыз. Микрокредит мерзімі ұзартылғаннан кейін, сыйақы мөлшері 2% құрайды. Егер микрокредит 1,5% мөлшерлемесі бойынша 15 күн мерзімге, 1,25% мөлшерлемесі бойынша 20 күн, 1,10% мөлшерлемесі бойынша 25 күн және 1% мөлшерлемесі бойынша 30 күн мерзімге алынған болса, онда микрокредитті ұзартқаннан кейін сыйақы мөлшері ұқсас болады.

Қарыз мерзімін ұзарту қызметін қанша рет ресімдеуге болады?

Сіз микрокредитті пайдалану мерзімін кешіктірмегеніңізді ескере отырып 3 рет ұзартуға болады. Кешіктірулер болған жағдайда, ұзарту мөлшері аз болуы мүмкін.

ЖЕКЕ КАБИНЕТ

Жеке кабинетке қалай кіруге болады?

Жеке кабинетке кіру үшін https://creditplus.kz/login сілтемесіне өтіңіз. Логин Сіздің электрондық поштаңыздың мекенжайы немесе телефон нөмірі, ал құпия сөзді біз Сіздің электрондық поштаңыға жібереміз.

Жеке кабинетке кіре алмаймын? (құпия сөз есімде жоқ)

«Құпия сөзді ұмыттыңыз» батырмасын басыңыз, әрі қарай сіздің e-mail-ге жаңа құпия сөз келеді.
Егер сіздің электрондық поштаңызға қолжетімділігіңіз болмаса, жеке куәлігіңіздің суретін тіркей отырып, Сіздің электрондық поштаңызды өзгерту өтінішімен [email protected] поштасына хат жазыңыз.

Менің электрондық поштама CreditPlus-тен хаттар жетпейді.

Электрондық поштада «Спам» қалтасын тексеріңіз. Егер онда хабарламалар жоқ болса, онда Сіз бізге чатқа немесе [email protected] жазыңыз немесе +77007771707 нөміріне қоңырау шалыңыз.

КАРТАНЫ ҚАЛАЙ ҚОСУ КЕРЕК

Жаңа картаны қалай қосуға болады?

Картаны өзгерту немесе жаңасын қосу үшін жеке бөлмеңізде банк картасын тіркеудің стандартты рәсімін пайдаланыңыз.

Картаны неге тіркеу мүмкін емес?

Біз процесті барынша жеңілдеттік, бірақ кейде карточканы тіркеу мүмкін емес.

Тіркеу кезінде туындайтын проблемалардың негізгі себептері

1. Карта бойынша интернетте операциялар лимиті жоқ және оларды жүргізуге рұқсат етілмейді. Сіз банкке қоңырау шалып немесе интернет-банкинг арқылы есеп айырысу үшін лимит орната аласыз.
2. Сіз картаның деректемелерін енгізген кезде қателестіңіз. Операцияны тағы да мұқият қайталаңыз және барлық деректерді толтырыңыз.
3. Карта белсенді емес, бұғатталған немесе мерзімі өткен. Жарамды картаны тіркеу қажет.

Назар аударыңыз: біз сіздің картаңыздың деректемелерін сақтамаймыз. Картаның толық деректерін сіз ақпаратты қауіпсіз сақтауды және операцияларды жүргізуді қамтамасыз ететін төлем провайдерінің парағына енгізесіз.

ТЕЛЕФОН ЖӘНЕ SMS-ХАБАРЛАМАЛАР

Телефон нөмірін қалай өзгертуге болады?

Сіздің деректеріңізді өзгерту үшін бізге +77007771707 Whatsapp-қа жіберіңіз. Сіздің қолыңызда жеке куәлігіңізбен фотосуретіңізді және өзгертуді қажет ететін деректерді көрсетіңіз.

Коды бар SMS келмесе не істеу керек?

• Телефон нөмірінің дұрыстығын мұқият тексеріңіз (экранда SMS жіберілген адам көрсетілген). Қате болған жағдайда нөмірді өзгертіп (тиісті батырманы басыңыз), кодты қайта жіберуді сұраңыз.
• Егер код келмесе, ұялы телефонды қайта жүктеп көріңіз. Бірнеше минут күтіп, процедураны қайталаңыз.
• Егер код әлі де түспеген болса, жаңа хабарламалар алу үшін телефонда жад жеткіліксіз болуы мүмкін. Телефоныңыздың SMS тарихын тазалап көріңіз.
• Егер жоғарыда аталған әрекеттер көмектеспесе, бізге +77007771707 whatsapp-қа жазыңыз немесе kredit7 қолдау қызметіне +77007771707 нөмірі бойынша хабарласыңыз.

Соманы таңдаңыз
теңге
-
+
аз теңге көбірек теңге

*Мөлшерлемесі 0,01% -дан (СЖТС 3,72% -дан)

Введите промокод